ponedjeljak, 24. prosinca 2012.

The Da Vinci Code (2006)

Prije svega moram priznati nekoliko stvari. Knjigu nisam čitao niti imam namjeru išta od Browna listati. Smatram da te knjige nemaju nikakve umjetničke vrijednosti. Druga stvar, mislio sam da je film izašao prije 3-4 godine, joj kako vrijeme leti... izašao je 2006. tako davno a ja još uvijek imam neki fuš DVD koji je zapravo divx loše kvalitete pretvoren u DVD.
Film je zabavan, napet i nema praznog toka. Odmah kreće akcija i tako je do kraja filma. Počeo sam ga gledati kasno navečer s namjerom da nastavim sutra ali nije mi dao da se odvojim od ekrana
To je jedina pozitivna stvar. Sve ostalo je bezveze. Od pretjerivanja u glumi do glupih dijaloga u kojima se svakome u publici mora objasniti i najmanja stvar... ništa ne smije ostati nejasno...
Radnju vjerovatno svi znate...Isusovi potomci, templari, Opus Dei...
Zanimljivo za pogledati jednom... i zaboraviti... ali uživao sam
Evo nekoliko fotografija iz filma




Nema komentara:

Objavi komentar